torsdag 22. mai 2014

Jeg forstår ikke...

Det er mange ting jeg ikke helt skjønner greien med i interiør og trend. En av de tingene er interiør med kryss, pluss-tegn eller hva jeg skal kalle det.

Jeg forstår ikke hvorfor det er så mange som faller for det. Kan noen forklare meg?



 Kanskje jeg bare er treig i oppfattelsen,kanskje det er det at jeg har fått sånn avsmak for gjennomgående svart/hvitt interiør 

eller 

kanskje det er noe i det når jeg sier at det er litt lite fantasi rundt omkring, når å mange bloggere velger det samme sengeteppet og de samme putene?




Hva tenker du om saken?

Jeg vil gjerne ha innspill!

Det er bare noen trender jeg ikke helt får grepet på, og dette er en av de.


Uansett, håper du får en fin dag!


Klem- Marte.



5 kommentarer:

  1. Jeg tenker nok som deg... Skjønner ikke helt greia..:)

    SvarSlett
  2. Det ligger vel noe i det at det er et enkelt repetativt mønster som fenger mengden. Det er ikke noe for meg, men sånn er det jo med ganske mange trender.
    :D

    SvarSlett
  3. Jeg er helt enig med deg. Ser ikke fasinasjonen. Jeg hopper ikke på den trenden hvertfall :)

    SvarSlett
  4. Jeg synes bare trenden med disse grafiske mønstrene bare er rar og snart er den vekk så har masse mennesker brukt mange penger på dyre og unødvendige ting som bare blir stuet bort, mens noen få har tjent mange penger på det og så finner de på en ny ting som masse mennesker bruker unødvendig mye penger på og så tjener de enda mer penger ...og sånn går nå dagan? :)

    SvarSlett
  5. Nydelig side du har. Jeg blir imponert. Besøk nettsiden min, som jeg tar for meg en del om tapeter Ha en fin sommer =)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en hilsen:-)