søndag 14. juli 2013

Bruktfunn på ferie

En liten feriehilsen fra meg :-)
Jeg, min mann og guttungen er på ferie i alpene i Sveits. På vei nedover snublet vi over en bruktbutikk i Tyskland. Jeg fant en stor og flott gul vase. Mannen er ikke helt enig og trodde ikke jeg var seriøs da jeg ivrig spurte om jeg kunne kjøpe den. Nå står den fastspent i baksetet ved siden av guttungen.





Man får det ikke mer moro enn man gjør det til selv..





...eller mannen gjør det til...





Bildet min mann stolt viser fram er hans bruktfunn... "Typisk tysk" blomsterbilde. Kan sikkert få det til å funke fint hjemme det også, eller???


Håper dere har fine ferier!

Jeg setter voldsomt stor pris på kommentarer! 


Klem- Marte.


9 kommentarer:

  1. Hahahahaha!
    Det der er så tyyypisk dere 2!
    Savner dere, vi må definitivt dra på ferie sammen en gang!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det må vi! Dere må snart komme på besøk/vi besøke dere når vi kommer hjem igjen:-) Klem.

      Slett
  2. gøy at du får blogget litt på ferie også!! håper dere har det supert! gøy å finne loppis/bruktbutikk i utlandet! kul vase! :D du er pen!:) miss u! klem, LiTo ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk så mycket! :-) Vi koser oss! Gleder meg til å henge med dere når vi kommer hjem igjen. Klem.

      Slett
  3. Haha :) Herlige bilder. Liker bruktfunnene deres og gleder meg til å se de i deres hjem :) Vi koser oss i dommerhuset vårt på landet :)

    Fortsatt fin ferie til dere! Klem fra Lite hi

    SvarSlett
  4. Tja, jeg likte i hvert fall vasen mange hakk bedre enn bildet, men skulle ikke forundre meg om dere får begge til å funke! :)

    SvarSlett
  5. Bruktbutikker er bare helt topp, ogsaa paa ferie.
    Fortsatt god sommer!
    AG NY

    SvarSlett
  6. hahahaaa!
    hadde aldri fått Åpent^hus-mannen til å bli avbildet med noe bruktfunn
    han deler ikke min interesse, kan du si :)
    nyt funna deres!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en hilsen:-)