torsdag 14. februar 2013

Finalist i "Norges Drømmebolig"!

"Den som intet våger, intet vinner", tenkte jeg,
 og meldte meg på konkuransen "Norges drømmebolig" 
som magasinet Boligdrøm står for. 
Jeg ble kjempe overrasket da jeg plutselig fikk mail
om at jeg var kommet til finalen! 
På Tirsdag var det reportasje i fevennen om huset vårt 
og i dag kom huset i finale! 
Jeg er så glad!




Hvis du har lyst til å stemme kan du gjøre det her.
Jeg setter stor pris på alle stemmene jeg får!

Klem- Marte.



7 kommentarer:

  1. Gratulerer, så utrolig gøy!! Du har selvfølgelig fått en stemme av meg :) GOD HELG!

    SvarSlett
  2. Jeg fant bloggen din via NIB og har lagt meg til som følger og selvfølgelig stemt på deg :)
    Jeg syns du har en fantastisk stil! Jeg elsker den stormønstrede tapeten på stuen din! Hvor kommer den fra?
    Håper du vinner! Jeg heier på deg! :)

    SvarSlett
  3. Digger lampa :-) Og lykke til i finalen. Har stemt på deg :-)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for at dere har stemt! :-)
    Brudeblogg: Har svart deg om tapeten inne på bloggen din :-)

    Klem.

    SvarSlett
  5. Vilken skön blogg du har:) Undrar om du har bloglovin att följa med?

    Om du gillar inredning kan du kolla in min blogg:)

    Ha en kanondag

    LOVE Maria från inredningsvis.se

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Tusen takk!
      Du kan følge bloggen min ved å klikke på "bli medlem på dette nettstedet" eller søke opp
      "inni min hule" på bloglovin :-)
      Skal ta meg en titt innom din blogg :-)

      Klem Marte.

      Slett
  6. Hei Marte :) Takk for hyggelig melding inne hos meg. Jeg hadde vel trodd at vi begge skulle havne litt lenger opp på listen, men det er nok som du sier at de med flest fb-venner vinner! Ønsker deg en flott uke. Klem fra Lene

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en hilsen:-)