torsdag 4. oktober 2012

Endelig begynt på loftet!

Forrige uke begynte mannen å snekre på loftet. Her kunne jeg lagt på mange flotte Instagram- effekter på bildene, men husbygging er ikke så veldig romantisk og sukkersøtt, så jeg lar det være :-)
Vi har vært ganske lei av hus- jobbing, så det har tatt litt tid å samle krefter, gleder meg til vi er helt ferdig!




Her blir det to soverom innerst, og loftstue nærmest kamera.





Ingolf i full sving! I dag satt han opp lettvegg mellom soverommene.


Nå er Leo blitt syk igjen, han holdt seg frisk bare i noen dager før det ble feber igjen, så nå kreves mye energi på å pleie den syke stakkaren :-/ Ser for meg at loftet må stå litt på vent framover. Det skal visst ikke være enkelt å være hverken foreldre eller barn... 


Marte.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en hilsen:-)